de què va aquest blog?

Sóc la Carol, una estudiant de magisteri d'educació infantil.

Aquest blog neix com a projecte personal de l'assignatura anomenada Noves Tecnologies Aplicades a l'Educació, NTAE.
L'objectiu que em marco d'entrada és publicar tot allò que treballem a l'assignatura, el que vaig aprenent, el que em vaig qüestionant, etc.
L'he titulat així: "vers la fosca..." perque em considero bastant ignorant respecte al món de les noves tecnologies en general, i encara no sé què en sortirà de tot plegat.
Tot i així intentaré treure l'entrellat aprenent a utilitzar-les per tal de poder aprofitar les comoditats que aquestes ens poden oferir en l'àmbit educatiu.

0 comentarios:

Publicar un comentario


hola, sóc la Carol Recasens, una estudiant de primer de magisteri d'educació infantil a Blanquerna. Aquest bloc és de l'assignatura Noves Tecnologies Aplicades a l'Educació.